Livrare

Transportul produselor se face prin Sameday si Cargus

Termen de livrare: 1~2 zile lucratoare pentru localitatile aflate in aria de acoperire si 2 ~ 4 zile pentru localitatile aflate in afara ariei de acoperire (fara cost suplimentar).

Produsele aflate in stoc se expediaza in maxim 24h din momentul comenzii (in zilele lucratoare: luni - vineri).

COSTURI LIVRARE:

Cost de livrare la domiciliu: 13,99 RON pentru 99% din teritoriul Romaniei si 9,99 RON la Easybox cu Sameday. Unele produse pot avea costuri suplimentare de greutate, procesare si ambalare.

Va sfatuim sa verificati integritatea pachetului la receptie, altfel riscurile aferente livrarii defectuase cad in responsabilitatea dumneavoastra. Noi luam masuri speciale pentru a proteja obiectele fragile.

CUM PLATESC:

Contravalorea produselor comandate si a transportului poate fi platita cu ordin de plata, cu cardul sau ramburs curierului care livreaza produsele.

ATENTIE!!!

Comenzile facute in zilele de vineri (dupa ora 15) , sambata si duminica vor fi expediate in ziua de LUNI (a saptamanii urmatoare)! 

Magazinul nu poate fi responsabil pentru prejudicii cauzate de intarzieri in livrarea comenzilor din cauza unor factori externi: conditii meteo deosebite, accidente rutiere, greve, calamitati, manifestari de strada sau alte situatii speciale ce ar putea impiedica curierul rapid sa livreze la timp.

Retur

Termeni si conditii de retur

Cumparatorul are dreptul sa returneze un Bun , în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare.

Potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun.

Unele produse au o politică de retur specifică, îți recomandăm să citești condițiile mai jos.

Conditii generale pentru returul produselor:

Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.

Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.

Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

Poti returna accesoriile, foliile, becurile, lanternele, prelungitoarele, prizele, bateriile, acumulatorii si incarcatoarele, doar daca sunt sigilate.

Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

Electronicele, in cazul in care au fost desigilate si testate de catre client, trebuie aduse curate pentru ca returul sa fie acceptat.

Nu se acceptă returul solutiilor (polish, ceara auto, spray vopsea, etc.) dacă au fost utilizate, desigilate sau testate.

Produsul trebuie ambalat suplimentar, astfel incat acesta, cat si ambalajul sau original sa ajunga intact, altfel riscurile aferente livrarii defectuase cad in responsabilitatea dumneavoastra.

Dupa receptia returului, produsul va fi verificat / evaluat (dupa caz) si clientul poate alege alt produs / produse sau contravaloarea acestuia.

PROCEDURA RETUR:

Puteti initia cererea de retur din condul dvs. sau ne contactati pe email / telefonic pentru a initia returul.

Produsele NU se vor returna prin Poșta Romana si nu se vor expedia de client. Trimitem noi curierul la adresa convenita cu dvs., tot ce trebuie sa faceti este sa ambalati bine produsele. Costul transportului retur fa fi suportat de client.

Returnarea banilor se face numai prin transfer bancar în conturile bancare indicate de Client în format IBAN. Nu se fac returnări în numerar sau ramburs.

Informatii privind solutionarea online a litigiilor in conformitate cu art. 14 alin. 1 din ODR (Online Dispute Resolution Regulation):

Comisia Europeana acorda consumatorilor posibilitatea de a rezolva disputele legate de Art. 14 Paragraf. 1 al ODR in cadrul propriei platforme online. Platforma (http://ec.europa.eu/consumers/odr) serveste ca un site unde consumatorii pot incerca sa gaseasca solutii in afara curtii judiciare asupra disputelor legate de achizitiile online si contractele pentru servicii.