Termeni si conditii de retur

Cumparatorul are dreptul sa returneze un Bun , în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare.

Potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun.

Unele produse au o politică de retur specifică, îți recomandăm să citești condițiile mai jos.

Conditii generale pentru returul produselor:

Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.

Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.

Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

Poti returna accesoriile, foliile, becurile, lanternele, prelungitoarele, prizele, bateriile, acumulatorii si incarcatoarele, doar daca sunt sigilate.

Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

Electronicele, in cazul in care au fost desigilate si testate de catre client, trebuie aduse curate pentru ca returul sa fie acceptat.

Nu se acceptă returul solutiilor (polish, ceara auto, spray vopsea, etc.) dacă au fost utilizate, desigilate sau testate.

Produsul trebuie ambalat suplimentar, astfel incat acesta, cat si ambalajul sau original sa ajunga intact, altfel riscurile aferente livrarii defectuase cad in responsabilitatea dumneavoastra.

Dupa receptia returului, produsul va fi verificat / evaluat (dupa caz) si clientul poate alege alt produs / produse sau contravaloarea acestuia.

PROCEDURA RETUR:

Puteti initia cererea de retur din condul dvs. sau ne contactati pe email / telefonic pentru a va ajuta.

Trimitem curierul la adresa convenita cu dvs., tot ce trebuie sa faceti este sa ambalati bine produsele.

Informatii privind solutionarea online a litigiilor in conformitate cu art. 14 alin. 1 din ODR (Online Dispute Resolution Regulation):

Comisia Europeana acorda consumatorilor posibilitatea de a rezolva disputele legate de Art. 14 Paragraf. 1 al ODR in cadrul propriei platforme online. Platforma (http://ec.europa.eu/consumers/odr) serveste ca un site unde consumatorii pot incerca sa gaseasca solutii in afara curtii judiciare asupra disputelor legate de achizitiile online si contractele pentru servicii.